2009-07-18

mera sol å bad

vi passade på med sol och bad även idag för nu ska det tydligen bli sämre väder igen så man vet ju inte hur många sol å baddagar de blir innan Matilda börjar på Dagis igen. Jag och mina brudar åkte ner och badade på dagen idag, sen kom farfar ner och så åkte jag och Edit på Mollys dop så fick Matilda vara kvar å bada hela eftermiddagen med farfar, å senare även Judit och Tomas.

På kvällen slöt vi alla upp nere vid stranden och grillade och badade :-)



Bonden (fredriks farbroro) får allt skylla sig själv att några foderärtor försvinner när han planterar dem bredvid våran badstrand ;-) inte kan en treåring motstå ärtor i miljontals ;-) som tur är äter hon bara ärtorna och inte skalen, man vet ju inte vad de sprutar med på åkrarna :-p men ärtorna är goda iaf.

å så nån bild från Mollys dop:







Just nu sover mina prinsessor i sina sängar, Fredrik åker båt men kommer nog hem när som hellst nu och jag sitter här å kollar på foton från idag och så funderar jag på å scrappa lite. Har ju 2 layouter på gång :-p men nu kan ni få se kortet jag gjorde till Molly med mitt nya alfabete såklart ;-)





Testade lite annorlunda stil på kortet å blev jättenöjd! Väldigt rosa blev det :-p



///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...