2009-07-12

Mera scrappat med Washington

å vad jag är kär i mitt nya alfabete! jag som aldrig brukar orka ta fram cuttlebugen här hemma, nu vill jag ha detta alfabete på ALLA LO:s :-D

Två LO:s som jag tänkt göra till Edits album eftersom jag har dessa teman i Matildas album. Jag har inte känt mig tvungen att ha med exakt lika men det är ju kul å få med lite lika iaf. Först ut är en lo jag gjort om Edits stjärntecken, det finns små "babyhoroskop" på internet och det är det jag har skrivit ut bredvid fotot.

"Vattumannen"


"Vattumannenbabyn
21 jan - 18 feb
Din lilla Vattumannababy har en forskande, nästan genomträngande blick redan från början. Hon studerar dig noggrant och du kan ibland känna att hon ser rätt igenom dig. Vet hon vad du tänker? Nej då! Hon är bara precis lika nyfiken på dig som du är på henne, och snart känner ni varandra utan och innan. Redan långt innan hon börjar att prata förstår ni varandra på ert eget språk"

Då kanske ni förstår varför jag valde just det fotot? Färgerna ville jag hålla blågröna med tanke på vatten :-D


"Kärt Barn..."


Lillasyster, Lilla K, Kullerbyttan, Eddie, Eddit-Beddie-Bou, Eddan, Lilla Köttbullen, Byttan & Lillskruttan.

Är jättenöjd med dessa två, speciellt den första, den är enklare än mina andra LO:s men jag älskar att prova lite olika stilar å grejer så det itne blir för långtråkigt :-D hihi

nu ska vi äta "deg" (Pizza) kramkram

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...