2009-07-10

magfotografering

jajamen idag har de varit magfotografering, men det dörjer innan det är MIN mage ni får se på kort :-D haha, funderade ett tag på att knäppa ett efterkort på denna degiga, randiga, vita, stora mage men då blir ajg bara deprimerad :-P Nej det var Marias mage som fick fotas, hon har idag 18 dagar kvar till BF och spänningen stiger om den lilla där inne, är det en hon elelr en han, när startar förlossningen och HUR, kommer hon slippa gå över? slippa en igångsättning? hur stor är lillskrutten där inne :-D

Idag började vi dagen med att ringa Maria och höra om Matilda fick komma och leka med Viktor, han ahde tjatat om henne flera gånger denna vecka åxå så de blev överlyckliga där i andra luren, så jag packade båda brudarna med tillbehör i bilen och åkte runt "sjön" :-P väl där så var det massa lek, god pasta sallad, maria blev friserad, jag försökte sköta ltie markservice under klippningen genom att laga mat åt barnen, duka, plocka ur diskmaskinen och in i den igen.

När maten var äten, håret var färdigt och vi hunnit få i oss ltie kaffe så fotade jag några magbilder på Maria trots det tråkiga vädret så kändes de som att vi "Måste" hon hade inte knäppte nått magkort på 1,5 månad och när är man snyggare än precis när man är nyfriserad :-D

Jag fotade med marias kamera så jag kan itne visa en massa kort men hon har bloggat ett par, plus ett kort på sin frisyr så gå inte HÄR PÅ HENNES BLOGG så kan ni se. jag lånar ett kort som hon bloggat där Viktor pussar henne på magen, å har ni försökt fota småbarn på kommando så vet ni att de inte alltid vill sammarbeta men idag gav han magen en låååååååång puss, stog å pussade helt stilla i flera minuter :-)



tack för idag Maria :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...