2009-07-25

Edit layout

Har för någr adagar sen fördigställt Edits 5 månaders layout. Det är nu endast 4 dagar kvar tills hon blir ett halvår :-O lillskruttan (som är ganska stor faktiskt). Hon äter numera gröt till frukost sen en lite burk puré plus 1/3 fruktpuré till både lunch och middag men jag tror hon börjar vara redor för mera mat. Så nu ska vi strax börja med stora burkar :-) har en liten kvar som är en köpt så hon får den till lunch sen så ska jag se om hon kan äta en stor till middag. har ju en del egna burkar kvar åxå som är små men dem har jag ju flera av samma smak så då är de ju bara å ge 1 +1/2 per mål istället.

Frukten har jag försökt öka på portionerna av men hon vill hellre ha mat :-) detta är jag INTE van vid! hon sitter som en liten fågelunge med öppen mun å väntar på skeden ända tills det är slut å sen kollar hon med stora ögon på mig å undrar vart skeden tog vägen :-)

Jaja, jag skulle ju visa 5 månaders layouten ju :-p här kommer den:

"5 Månader"


ganska galen layout känns de som. Fotonas upplägg liftade jag av Asali som satt bredvid mig å gjorde Axels 3 månaders layout :-p


nu kommer den stora skurken in igen.

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...