2009-06-17

ibland

Ibland blir jag alldeles tagen av dessa två små tjejer, tänk att de är mina, mina döttrar som jag burit i min kropp, som jag uppfostrar och trots mina tillkorta kommanden så verkar det omöjligt att misslyckas med att uppfostra dessa två, jag älskar dem mer och mer för varje dag trots att man itne tror att det är möjligt för hur mycket mer kan man älska en människa?







Lilla Edit har en sån stor plats i våran familj nu och tanken på att vi för endast 5 måander sen inte visste vem hon var känns väldigt konstig för hon är ju så självklar!

Kärleken som Matilda visar sin lillasyster är åxå nått jag förundras över varje dag, imorse när de inte hade träffat varandra sen igår vid 16-tiden så kunde matilda inte sluta att pussas, kramas och gosa med sin lillasyster, hon hade verklgie nsaknat henne.


Nej men oj vad präktig och tråkig jag låter :-D men ibland måste man stanna upp och inse hur bra man har det! Två underbara, friska döttrar som älskar varandra och oss mer än något annat. >Duktiga Matilda som blivit så stor och på dessa få månader sen Edit föddes har hon blivit storasyster, sltuat med blöjor, slutat med nappar m.m. m.m. och nu är det dags för storbarns avdelningen på dagis.


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...