2009-06-13

I din bumbo

Här kommer en layout som jag gjorde på den förra scrapträffen hemma hos Elin, det är typ 3 veckor sen eller kanske mer men den har bara legat i "obloggade" mappen här på datorn :-p En härligt knallig layout till Edits album.

"I din bumbo"


Edit börjar växa ur sin bumbo nu redan :-) hon har så tjocka lår så hon fastnar så när jag lyfter henne så följer hela bumbon med och man får bända lös hennes ben för å få loss henne :-) men den var ju så braaaa, den ska jag spara för "om utifall att vi skaffar ett till barn" mycket annat ska jag sälja eller slänga, kan ju inte spara på allt, slänge t.ex. en liten bilbarnstol eftersom den var så gammal nu så kände jag att jag itne ville försöka sälja den, vill itne ha på mitt samvete att nåt litet barn åker i en för gammal bilbarnstol!


Nu ska vi dricka lite kaffe :-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...