2009-06-14

Dop igen :-D

Ja idag var det dags för årets 4:de dop :-) det verkar bli åtminstonde 2 till dop iår men vem vet de kanske dimper ner nån inbjudan till nått mer dop som jag inte tänkt på ;-) Matilda är i himmelriket iaf, hon älskar dop :-D

Idag var det Axels tur att bli "dopad" eller "doppad" kanske ;-) tyvärr så vet jag inte vad som hände med laddningen av mina batterier :-( de låg i laddaren inatt men de stod ändå batteri tomt på min kamera hela tiden, men jag knäppte av och på den hela tiden då kunde man fota 3-4 foton å sen starta om den igen å fota 3-4 foton, mycket märkligt, iaf så gjorde det dåliga batterinivån så att jag varken orkade fota hur mycket som hellst och så var kameran allmänt seg och dålig på att fokusera m.m. m.m. men några fina foton blev det såklart:














Där hade ni några foton som blev bra iaf :-) finns fler såklart men det är med fler folk på några av dem och jag vet att det går bra för familjen S att vara med på kort men man vet ju inte vad deras nära och kära tycker.


Tack för ett jättefint dop trots världens sämsta väder! Trodde vi skulle flyta bort påväg till dopet, vattenplaningen var nära konstant.

Nu dags för middag///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...