2009-05-13

tvseriebloggen

i rena tvseriebloggs anda så ska jag bara säga att Greys Anatomy ikväll verkligen fick igång alla bröllopskänslor inom mig :-) för er som känner oss så vet ni att vi inte ens är förlovade och Fredrik verkar itne speciellt sugen p ådet heller ;-) inte hans grej helt enkelt iaf itne just nu...

Men drömma får man väl?

Tur att jag kommer få mig en dos bröllop igen nästa år :-o ifjol fick jag ju vara nått så ärofullt som bröllopsfotograf men även lite av en inhoppande brudtärna/bestman när det väl kom till kritan så behövdes det hjälp med påklädning, hålla i brudbukett och skjutsa bruden i den underbart vackra gamla passaten, för er som sett den, tänk er den som skjuts åt bruden på erat bröllop ;-) hahaha lyxigt att Maria dessutom fick dela säte med en sopsäck från bröllopet gjorde saken ännu finare ;-)

Bröllop bröllop bröllop :-D måste se till så nån mer än XXX gifter sig så jag får gå på massa bröllop men det kommer säkert bli så nu när vi börjar komma upp i åren jag å alla mina kompisar :-p fler och fler som gick i mina olika klasser har börjat yngla av sig iaf, så lagom när jag fått nummer 2 har de andra börjat fatta galoppen och skaffat nummer 1.

Kanske nån som jag inte känner så väl som ska gifta sig som vill ha en extra besökare med kamera ;-) *blink blink* jag kan komma som amatörfotograf å fota hela dagen för å träna lite på min kamera är ju dyrt med de riktiga fotograferna så det brukar ju mest bli några bilder men ajg kan fota hela dagen jag :-p


den dagen jag gifter mig har iaf mamma lovat mig att ordna dockor på bilarna och sålänge jag vet att jag får det så är jag lugn :-)

här försökte jag hitta nån bild på vad jag menar men det verkar vara nått tjeckiskt påfund å på tjeckiska är jag dålig att söka på internet ;-)


Nä nu ska jag sluta inna nfredrik går in å läser min blogg å blir mörkrädd, för att skaffa 2 barn är visst inte så läskigt och stort och bindande jämfört med en ring på fingret ;-)


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...