2009-05-24

Söndag

å vad skönt det var med en helledig dag :-) tyvärr så jobbade fredrik så hela familjen var ju inte ledig.

Vid frukosten bad Matilda mig ringa Ellen och höra om de var hemma så efter vi ätit färdigt så ringde jag Åsa och ja de var hemma så förmiddagen bestod av en tripp hem till dem och en massa utelek för Ellen och Matilda och så gick vi å kollade på platsen där Ellen hade lämnat sina nappar till rävungarna. Det låg en napp kvar på platsen men sen hittade vi 2 till en bit bort. Väldigt spännande tyckte tildan!

Här kommer ett kort på en i familjen S som vi fick mysa med idag:



lilla Axel provsatt Edits bumbostol här om dagen :-)


På väg hem somnade båda tjejerna i bilen så vi åkte hem å de fortsatte sova i 1-1,5 timme (Edit sov 1,5) medans jag hängde tvätt, städade m.m.

Senare på eftermiddagen åkte vi en tripp till Mobackes för att hälsa på Fredrik, en glass tog vi oss åxå tildan å jag :-) på kvällen mötte vi upp Maria, Stefan och Viktor för en pizza :-D å kom inte hem fören halv åtta tror jag :-) sen har vi lagt barn å grejat å nu sitter jag här å fredrik jobbar lite.


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...