2009-05-05

Snart snart snart

är det deperata hemmafruar på femman :-D älskar denna serie!


I morse efter lämningen på dagis tog jag och Elin en promenad runt wågen och sen vidare förbi scandic. Efter det åtke jag hem, började med ltie jobb, grejade med lunch åt edit, mig och fredrik. sen vilade jag en sväng för av nån konstig anlednign kändej ag mig halvdö i knoppen, men somande av i en kvart å fick då lite energi.

Jobbade lite mera på eftermiddagen också å sen var det dags att hämta Tildan.

Efter verkstan stängde så åkte fredrik å tildan ut på ärenden och jag å Edit var hemma. På kvällen tog vi en premiärtur i bärselen jag och Edit, vi skulle fota ltie gräsklippare till en blocketannons :-p men sen började det regna.

Nu sover båda barnen i sina sängar sen ett tag tillbaka och jag ska som sagt kolla på tv. så då har ni fått en uppdatering om våran tråkiga dag ;-)


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...