2009-05-03

Snabbt

Springer in å bloggar ltie snabbt, hela helgen har ju bjudit på underbart väder! Hela dagen idag har jag, Juddan och Matilda varit ute och målat och ritat m.m. Juddan hade massa bilduppgifter att få gjorda för att klara sin bildkurs och då ville ju tildan åxå måla och så har vi fikat å ätit lunch m.m. på altanen.

Igår var jag, Elin och Maria ner på scrapmässan i gävle, shoppade mest bling-swirls och papper men även en blomranka och så scrapbooking-m.m. tidnignen (min LO var ju med :-D

På eftermiddagen var vi en sväng hos Elin och Ester så brudarna fick leka å då passade juddan på att fotografera mig och Matilda lite:




Min mysiga dotter :-)

I fredags kväll så bjöd Juddan på egenhändig gjord Sushi :-D en med lax, pesto och ruccola och en med gurka, avokado och wassabi.



visst var de fina? ser inte hemmagjorda ut tycker jag! Den med lax och pesto blev min favorit! den var verkligen supergod, men så är jag ju lite pesto-frälst just nu ;-)


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...