2009-05-20

"Ni 3" layout till Stellas

Här kommer min sista layout till Stellas.ses sunny days tävling, nu är det bara de två korten kvar och ett av dem har jag faktsikt börjat på :-p

Denna lo är till "Liften" och jag har liftat upplägget på layouten och lite placeringar av dekorationer och foto m.m. m.m.

"Ni 3"


Som många av er kanske vet så är det ju Matilda och hennes två bästisar Ellen och Ester på korten. Vi säger jätte ofta "ni tre" eller "å ni tre å då" till dem när de bråkar elelr donar eller gör nått annat typiskt dem.

Klockan är en chiboardklocka från Heidi swapp, tyckte både den passade så bra i färgerna och så får den symbolisera tiden, hur dessa tre växer upp ihop och jag hoppas de fortsätter vara kompisar länge, länge, länge...

Från mitt tävlingskit (Pink paisley) kommer det rosa pappret, det randiga pappret och så är fjärilarna utklippta ur ett tredje papper. Även den vita cardstocken är från kitet. Dekorationer ur kitet är de tre stickersena uppe i övre vänstra hörnet av det rosa pappret.


/H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...