2009-05-10

Järvzoo

Som jag nämnt i några tidigare inlägg så var vi till Järvzoo igår med familjerna Eskilsson-Modig och Svedberg. Vi åkte från Bollnäs vid 9-tiden och var på plats strax innan 10 när de öppnade. Brudarnas humör var verkligen på topp på engång och dagen fortsatte i samma anda.

Lite foton från våran dag :-)

Matilda och så ser man både Esters och Ellens mössor:


Hela gänget förutom jag och Edit, 6 barnvagnar :-D


Denna lilla sönos är lika gammal som Edit, han föddes 21 januari iår.


Denna krabat upptäckte Ester, jag förstod inte varför hon gick ifrån mig så jag ropade å ropade men hon var helt fokuserad, det visade sig att hon kom 1 meter ifrån denna sötis:








Axel:

Nu har jag och Juddan fördigställt hennes inbjudningskort :-) ikväll blir det pizza i Rengsjö ;-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...