2009-05-19

En dag hos morfar

I söndags när jag var till huddik så fick tildan spendera dagen med Morfar och mormor Ann-Sofie. Å här kommer som vanligt en liten bildserie som morfar mailat över på foton de tagit på tildan å vad hon gjorde under dagen.


Självklart ska det klättras i morfars äppelträd:


Sen fick hon hjälpa morfar att kärra och stapla veden :-D












Tildans egna lilla rad med ved:


Å så röjde de lite busk:




Å så ett träningspass:


Sen är det bra med en vilopaus:


Tildan älskar att vara hos morfar nu å vill verkligen INTE åka hem när jag kommer för att hämta, det är alltid "Men jag vill sooova här" det är så kul å skönt att hon trivs så man slipper få dålgit samvete över att man har barnvakt åt henne.

Idag var det Edits tur att få vara där en sväng när jag var till frisören, måste ju få håret snyggt inför helgens dop :-) Å jag var även in på pepes å köpte en skjorta åt fredrik som han ska ha på dopet och så kollade jag på en klänning åt mig som jag ska "sova på" vet inte om ajg ska köpa den, älskar den men den är ltie dyrare än jag hade tänkt.

På eftermiddagen kom prästen förbi så vi har nu planerat klart allt inför dopet, vilket känns superskönt, nu är det lite handling att göra på torsdag när fredrik är ledig, då ska vi köpa saft, dricka, servetter, lite mera kakor å så.


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...