2009-05-23

Dopet är klart

ja nu är Edit Veronica K:s dop avklarat å det gick superbra, världens charmigaste lilla tjej i kyrkan fick allas hjärtan att smälta och att storasystern åxå såg ut som en gräddbakelse gjorde att många fick tårfyllda ögon.

Snällaste Elin/Pylle har fotat 437 foton med sin kamera idag och hon hade även tagit 79 foton med min kamera, så här kommer ett par av de kort som fanns på min kamera så får ni se fler foton om ett tag när jag fått vatnarna på elins foton :-)

Här är ett av de två kort som tildan fastnade på när vi skulle fotas allihopa tillsammans:


Det är fredriks föräldrar sen är det fredrik och jag och så mina föräldrar. Å så Matilda och Edit såklart!

lite från dopet:







liten lämplig bänk längst fram för de små:






kärlek:




Jag, Edit och min mamma& pappa:



TACK till er alla som var med och firade Edits dag idag! många glada människor, lekglada barn och vi fick ju vacker blå himmel innan det var klart :-)

TACK TACK TACK igen för vacker sång, god tårta, fina presenter och massor av hjälp.

i fredags kväll var det ju 40års fest åxå men mer foton från det senare :-)

nu ska jag titta lite på film med lite folk här.

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...