2009-05-22

Dop imorgon

Japp imorgon är det dags, Edit ska döpas, sista veckan har varit full av planering, införskaffning av saker och köp av kläder. Nu har nog allt fallit på plats, efter att ha behvöa byta fredriks skjorta 3 gånger så är den förhoppningsvis bra nu :-D

Mina kläder är jag klar med å är sååå nöjd! idag var jag och juddan ner på stan å införskaffade skor & leggings åt Matilda. Pappa & Ann-Sofie ringde åxå för att bekräfta att de hämtat nycklarna och att allt var klart :-) sååå bra!

tänkte bjuda på en layout som jag gjorde på scrapträffen i Huddik förra helgen, den är gjord efter förra veckans skiss inne på "Veckans skiss" och jag gjorde den till Matildas album eftersom jag nyss gjorde en med samma titel till Edits album, älskar detta foto på oss.

"Mamma o Jag"


papper från Crate och basic grey. journalingblad och biljett från making memories, de små bokstäverna är "Adornit" och de andra är thickers från american crafts.

nu är det dags för 40års fest :-D


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...