2009-05-08

3 månader

Ja nu ska ni få se Edit 3 Månaders layout åxå :-) är jättenöjd med denna. Bakgrundspappret är prickigt cardstock, verkar bli en ny kärlek hos mig ;-) Sen de små hjärtana uppe i hörnet kanske ni känner igen? det är ett filtband som ser ut så som man brukar få i kiten från stellas ibland :-) älskar dessa hjärtan men hittar ingenstans där man kan KÖPA dem, nån som har eller vet vart de finns?

"3 månader"

Ser ni trean? kolla på layouten i inlägget nedanför :-D hihi gjorde dessa dagarna efter varandra och det passade så bra å göra lika :-)

så det var en av de LO:s jag gjort till Edit album :-) jag har två som är en dubbel åxå där jag väntar på att den ena ska visas på SWE innan ni får se dem båda å sen ahr jag en till som ni får se nån dag här snart :-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...