2009-04-13

Våran helg

Här kommer ett litet urval av foton från våran helg:

kall korv till mellis fick brudarna hos Elin å Pär:


knäppis-Ester, kolla hennes ben :-D ser ut som de är jättekorta :-p


galningarna i sin nya favorit, skrindan!


morfar å momo ordnade skattjakt med bildledtrådar :-)


sjörövarfabbes silverskatt :-D det var ett påskägg med russin och pengar å så var det en "pusselbok"



lilla sötisen som sovit bort nästan hela helgen så dörfär är hon kappt med på kort alls men här är ett från när vi satt i bilen påväg till morfar:



Ett litet urval av foton från våran helg. Vi har varit borta massor och fått massa god påskmat. Idag var vädret tråkigt men då var vi ju iväg å köpte vagn å fredrik jobbade en stund. Nu sover båda mina brudar sen 19:45 förutom att jag fick nappa Edit en gång vid 20:20. Fredrik är ute å jobbar igen och jag har röjt av lite här inne.

Imorgon är det dags för BVC med Edit, sen ska jag över till grannen med Carina och hjälpa henne lite med håret :-) hon ringde å frågade om jag ville hjälpa henne å slinga å klippa lite då hon inte tar sig ut ur huset på egen hand så är det svårt att ta sig till en frisör, vet inte om det finns nån frisör med hemkörning ;-)

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...