2009-04-17

Osynlig

ja jag vet att jag är mer eller mindre osynlig på nätet!

När jag inte jobbar jobbar jobbar med nya butiken vi ska öppna eller målar i hallen så är det två barn som åxå vill ha tid av mig :-D Idag var det öppna förskolan med döttrarna på förmiddagen och sen jobb i nya butiken från 12:30 till 18:00, sen hem till svärföräldrarna för lite mat, sen hem, lägga Edit (matilda sov kvar där) och så måla en sista strykning på lite hängare och en lampa. å NU fick jag en stund över!

Hallen tar mer och mer rätt form nu iaf :-) skohyllan ska få två lager vitfärg på sig, tvättad är den iaf :-p å så ska rören få lite vitfärg på sig åxå. Tänker även försöka hitta en vit pall till hallen.


förutom det lilla jag målade idag så köpte jag även nya gardiner till hallen, men ni ska få se jag lovar :-)



Om nån harn ån fin pall av nått slag eller tips om nån så säg till ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...