2009-04-22

Jacob

igår var Anna hit med lilla söta jacob, han är ju född endast 5 dagar före Edit men är liiite större, inte så jättemycket för edit är ju ganska stor hon åxå. Iaf så kom de hit för å få fota lite till Jacobs dopinbjudningar, å det fick vi verkligen till ,blev riktigt nöjd, men de korten får ni se senare, men vi fotade lite extra åxå på honom å på dem båda så nått kort kan ni få se ;-)







idag har vi varit ner på öppna förskolan på förmiddagen då Matilda ju är ledig från dagis på onsdagar, då kom även Anna ner med sin två söner och Åsa med Ellen och Axel. Efter ÖF så följde Åsa, Ellen och Axel med hem till oss för lite lunch, kaffe och skitprat ;-)

nu sover Edit i vagnen och tildan ligger och vilar lite i soffan å tittar på tv, hon blir lite trött mitt på dagen men det är inte alla dagar som hon "behöver" sova så idag blev det "bara" vila istället. Stora tjejen, hon har börjat växa ur massa kläder just nu, verkar som hon är inne i en "växa period" eller nått för precis nu sista två veckorna har jag verkligen sett hur hon växt ur både byxor och t-shirtar och tröjor. Måste rensa ur mängder avc kläder, helt plötsligt är hon nästan utan både tröjhor, byxor, strumpor, strumpbyxor m.m. detta blir dyrt! Klänningar har hon mängder av som hon fortfarande kan ha men jag måste rensa ur en hel del där åxå nu.

Edit har storlek 62 just nu, har snart rensat bort alla plagg i 56 och kommer väl snart få börja plocka in lite 68 på bodys iaf. Snart ska hon ju döpas åxå :-o bara 1 månad kvar nu, vi har kommit på en som kan spela gitarr nu iaf får se om han kan tänka sig å spela när mina kompisar sjunger lite och så ska jag bestämma vad vi ska fika men annars så är det inte så mycket som ska planeras. Juddan har lovat att leta reda på nått fint som Matilda kan ha på sig :-) får se vad det blir :-D hon har helt fria händer! å jag ska nog ha min ljusa manchesterkjol och så ska jag nog köpa nått nytt linne kanske. Frågan är vad fredrik ska ha? får fråga honom hur HAN har tänkt ;-) tror ni han ens tänkt nå på dopet? :-p


kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...