2009-04-09

Glad Påsk!

Två små söta påskkärringar har jag här hemma som önskar er alla en glad påsk!



Edit fick åxå ett litet huckle :-) hittade det när jag letade efter Tildans alla påskkärringskläder. Å äntligen har Matildas dagisavdelning också anammat Påsken som en högtid :-D haha förra Påsken var matilda ensam påskkärring och de hade inte gjort nånting av påsken, men i år så ringde fröknarna IGÅR (ute i god tid ;-) ) och berättade att de skulle ha PÅSKDISCO idag och att man gärna fick vara utklädd om man ville, jag hade ju redan tänkt låta tildan va påskkärring även om ingen annan hade varit det :-p förklädet hade jag åxå när jag var liten :-)

Jag möttes iaf av ett par påskkärringar i morse, ett par med huckle, ett par med förkläden, men INGEN med fräknar :-o är inte det det allra viktigaste?? haha, iaf så skulle fröknarna måla de barn som itne var målade om de ville förståss så att de inte skulle bli avundsjuka :-) så nu när jag ska hämta så är det nog ändå finare påskkärringar som möter mig i dörren :-p

På väg till dagis stannade vi och tittade på ett rådjur åxå, bara ett par meter från bilen så tildan såg det åxå jättebra.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...