2009-04-24

fokus

detta är vad jag försöker fokusera på just nu:





Försöker fokusera på detta ljuvliga lilla ansikte som itne gör annat än å ler mot mig :-) bara nån tittar på henne så ler hon :-) är så fruktansvärt mycket i mitt huvud just nu och allt detta jobbande och stressande och alla irritationsmoment blir inte bättre av att jag blivit förkyld de senaste dagarna. Började med ont i halsen något som jag ALLTID får vid sömnbrist men nu har jag även blivit slemmig, snorig och hes....bläää.

I helgen är det invigning nere i nya butiken på Mobackes, vilket innebär en massa jobb, jag behövs åxå har fredrik bett om så den första timmen blir detn nog av att jobba MED två barn (härligt..........) sen kommer morfar å hämtar tildisen så ska hon få vara hos dem till på söndagen. Edit kommer få vara med i ett par timmar till, kanske att hon kommer vara med hela dagen, vet itne vad jag tycker just nu, känns som att jag hellre har henne med mig är för irriterad öfr nått annat.

På kvällen är det tänkt att vi ska på invigningsmiddag men det var nära att fredrik hoppade över att gå, han ville så gärna att jag skulle få gå pga alla timmar jag lagt ner på både företaget men även alla timmar han jobbar extra så jag får ha hand om brudar och hem själv. Men jag vill ju inte gå utan fredrik iaf :-( det är ju hans företag och han som bjuder så då är det ju helt fel om inte han ska få gå!!! Men snällaste sötaste Elin har sagt att de kan ha Edit under kvällen, så himla bra och absolut inget ajg tar för givet med tanke på att de har två egna sötisar att ha hand om, men vem kan motstå edits sööööta lilla ansikte :-D

*Host host* ska gå å vila på soffan nu medan båda tjejerna sover!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...