2009-04-12

Farmor 88år

Grattis lilla farmor! igår var vi ner till farmor i Kilafors för att fira henne på hennes 88års dag :-) Vi passade även på att knäppa kort på oss tillsammans (Mig, tjejerna, pappa och farmor) lite 4 generationers kort :-) Fanns inte så bra väggar och då farmor för tillfället sitter i rullstol efter en operation så kunde vi inte förflytta oss alla till soffan, men det alrla viktigaste var att vi fick sånna här kort så mina småtjejer en dag kan se att de han träffa sin gammelfarmor även om de kanske inte kommer komma ihåg henne :-(

här kommer iaf kort på oss tillsammans, ett i svartvitt å ett i färg då jag inte vet vilket jag gillar mest :-D :


Älskar att tildan är sig själv på detta kort :-D busig och glad. samtidigt ser man det speciella bandet mellan Edit och morfar.


Ett lite stelare kort, det är helt omöjligt att få farmor att kolla in i kameran bara så ni vet så är hon svårare att "jobba" med än små barn :-p

Nu kommer ni säkert tänka, oj de borde ha tagit bort den där tavlan, eller Hanna borde stått mer i mitten framför tavlan, men det är så att det är en tavla som min farbror målat och motivet är farmors barndomshem som numera är hembygdsgården i Rengsjö. Tavlan betyder massor för henne och det är ju därifrån vi härstammar så vi ville ha med den :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...