2009-04-04

Dopinbjudan

nu har alla utom EN fått sin dopinbjudan, den skulle ha varit på väg den med men den som skulle leverera den glömde den här, så om du tror du borde vara bjuden på Edits dop å inte fått nån inbjudan, den kan vara din ;-) nej men sjutton nu kom jag på att TVÅ pers inte fått sin inbjudan ju :-o Har ju en till som jag tänkt ge personligen åxå, bra att jag kom på det ;-)

jag har stämplat Edits fot (som jag har på en lo tidigare åxå) sen scannade Elin avtrycket åt mig och så har jag skrivit ut det med hjälp av min fotoskrivare, vad bättre till att skriva ut fotavtryck än en FOToskrivare ;-) hahaha dålig humor av en trött mamma.

Edits dopinbjudan:


Har hållit det enkelt, hade tänkt gjort nått mer men när de var klara så vart jag så nöjd med enkelheten så jag hll det så, (inte så fnyzigt hihi )

Som bas har jag använt "Bazzil - kraft" sen är det datautskrivet som sagt, både foten och texten. Innuti harj ag åxå skrivit ut på datorn.


Nu har jag även frågat två vänner om de kunde sjunga på dopet, precis som på Tildans, så mer och mer fallerpå plats. Det som saknas nu är musiken till sången, vet ju itne om de som spelade förra gången kommer på dopet öht :-D ska ringa å kolla, men DU kanske läser min blogg nu :-p fiol och gitarr, kommer ni??

Har även fått en hel del anmälningar redan vilka som kommer och håll tummarna, det kanske kommer ett par släktingar från tjeckien åxå :-D hoppas hoppas hoppas!


Matilda tjatar dagligen om NÄR vi ska döpa Edit, hon blev taggad av dop på Hermans, och jag har visat henne den kyrkan som Edit ska döpas i, för det är inte samma som hermans så nu tror ju tidlan att ALLA har en egen kyrka att döpas i :-D och med tanke på att alla dop som vi ska på kommer hållas på olika platser så kommer hon fortsätta tro det ;-)


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...