2009-04-25

Cowboys å linedance

Ikväll har vi varit på invigning av både våran nya butik och av mobackes egen nya butik å ett års jubileum av att Lilla K öppnade där nere åxå. Det var cowboytema så mat, musik , klädsel och underhållning gick i det temat. Några hade även gått linedance kurs så de visade upp sina nya kunskaper inför oss andra.

Matilda har fått spendera dagen idag och natten hos sin morfar, något hon älskar att göra numera, hon brukar be om att få sova där när iv är å hälsar på och idag var hon väldigt hjälpsam med vad hon ville ham ed sig för att sova hos morfar fasten jag inte ens sagt att hon skulle sova där än så sa hon det själv, jag vill ha nappen med mig så jag kan sova hos morfar! vi brukar skylla på det när hon ber om att få sova där å vet inte är så lämpligt att "men matilda du harj u ingen napp med dig, kan du sova utan den då?" då brukar hon frivilligt följa med hem så idag var hon noga att den skulle med så hon kunde få sova kvar.

Edit har fått spendera kvällen hos Elin och Pär :-) Ester hade tyckt det var otroligt spännande att ha en lillasyster till låns å hade inte kommit i säng så tidigt för hon ville ju åxå vara med å klappa på Edit å titta när hon blev matad och allt annat man ska göra med de små. TACK igen vännen för att ni ställde upp, även om hon itne är den svåraste tösen i världen så har ni ju två egna att ha hand om!


Nu har jag kommit hem för en stund sedan, Edit har somnat om i sin säng på engång och jag öppnade mig en öl, var så sugen när alla satt där nere å drack finöl!

Ska strax ta å lägga huvudet på min kudde å lyssna på de små små andetagen från sängen bredvid mig. Min älskade lilla Edit, så glad hon blev när jag hätmade henne, man såg hur mycket hon ahde saknat mig, så härligt å se att hon har märkt att jag varit borta och att hon blir glad att se mig. Hon log å log å log hela vägen hem å upp i sängen :-)


god natt ///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...