2009-04-18

Butiken

Arbetet med butiken har fortsatt hela dagen idag och imorgon blir det en heldag till, ska försöka bli klara till på måndag då det öppnar :-)


Har även sett att jag ju måste ge er mer info om vad det är jag snackar om. Min sambo har ett företag som han startade för 10 år sedan, då var det ett litet företag som höll till i ett garage å servade/lagade båtmotorer, nu är det en snabbt växande verkstad och butik med flera märken av trädgårdsmaskiner m.m. m.m.

Vi håller för tillfället på att öppna ytterligare en butik som kommer ligga mer centralt inne i stan så företaget fortsätter att ta stora steg frammåt med fler och fler anställda hela tiden. Allt detta innbär ju mer och mer jobb även för mig men speciellt för min kära sambo. Jag sköter mestadels ekonomin och administrationen men arbetar även med massa annat smått å gott som nu har jag spenderat halva dagen med att skruva ihop nya maskiner som röjsågar, motorsågar, lövblåsar, högtryckstvättar m.m. m.m. kommer även bli mera städning för min det nu i den nya butiken.


För er som vet nått om våran stad så kommer den nya butiken öppna på Mobackes trädgårdscentrum och kommer ligga vid säsongsentrén.

nu ska jag vila lite, det tar hårt på en att köra på i högt tempo å stressa för å bli klar dessutom så fick jag 4 timmars osammanhängade sömn inatt.


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...