2009-03-06

Snöhögar

tänk vilka härliga minnen man har från sin barndom från alla dessa snöhögar man klättrade i, grävde grottor i och åkte nerför. Sen dess har vintrarna blivit sämre och sämre och ett tag trodde jag mina barn aldrig skulle få leka i sånna stooora snöhögar, men denna vinter har verkligen gett mig tron åter, klimathotet känns inte lika hotande även fast man vet att allt itne står rätt till.

inte världens bästa foton, och inte världens vitaste snöhög lägnre men ändå:






Vi var alltså till Åsa och Ellen idag, Ester, Elin och Herman var åxå där så det var full rulle kan man ju lugnt påstå! med tre treåringar :-D som röjer runt kan det behövas tre mammor som håller ögonen på dem.


När jag och brudarna kom hem så ville tildan gosa med edit lite så då passade jag på å fota dem :-)



måste ju visa deras likadana kläder åxå:



Meeeen vilken liten grymta jag har här, hon vill BARA äta ikväll! å Storasyster bajsade TVÅ gånger efter läggning! trött mamma....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...