2009-03-08

Chock

ja denna helg har varit en helg full av förlossningar, en som vi väntade och väntade på besked om och en som tog oss helt på sängen! En helg av oro, chock, konstiga besked och ändå fullkomlig lycka, det har runnit många tårar på mina och Elins kinder, både av oro, lättnad och lycka!


Nu längtar jag både att få träffa de nya bebisarna men jag vill verkligen få krama om mammorna och se med mina egna ögon att de mår bra :-( är så orolig att de ska må dåligt, att det ska komma i efterhand känslor pga förlossningen så jag vill träffa dem irl och se dem i ögonen innan jag kan veta helt hundra.


Känns helt overkligt allting just nu. och från att ha alla rätt på min gissningslista har jag alla fel från 1 mars å frammåt :-) så den verkar vara "omvänd" efter första mars :-p

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...