2009-02-18

Dop

så nu har jag börjat fundera kring Edits dop, vet att jagä r ute i god tid men bättre det än att göra allt i sista stund. Det är så att vi har bokat in den 23 maj eftersom det är en långhelg då torsdagen är en röd dag (kristi himmelsfärd) på det viset kan mamma med familj komma upp och vara med på dopet. Inte nog med det så kunde de göra två flugor på smällen med en fest samma helg ;-)

Jaja, varför skriver jag om detta nu då? jo såhär är det, jag tänkte, nu när jag är ute i så god tid så kanske jag skulle kunna göra inbjudningskorten själv...de behöver ju inte vara så jätteavancerat men jag täntke höra med ER om ni har lite idéer på hur jag kan göra, kanske ni gjort dopinbjudningar som ni kan länka till eller om ni sett nån annanstans som ni vill visa.
Eller så kanske ni har nått förslag på nått upplägg på korten eller på nån söt stämpel som bara "Måste" vara med :-D ja kom gärna med alla olika idéer, förslag eller annat.


I övrigt så är kyrkan bokad, hembygdsgården (där vi ska ha fikat) är bokad och jag har lämnat in önskemål om vilken präst vi vill ha :-) de kan antingen bli samma präst som när Matilda döptes eller så blir det prästen som min farmor verkar ha en hemlig förälskelse i ;-)


Men så har jag en sak som jag verkligen ,åste göra nått åt nu snart! vi hari nte varit med i tidningen än med en sån "födda" bild :-o fredrik vill verkligen inte åka ner å fota sig på stan....tråkigt tycker jag men han tycker att jag kan fota själv.....men han vill att de ska vara vi alla fyra....grattis de är ju enkelt... men då tyckte han att elin kan göra de...men då ska de bli av åxå att alla vi fyra åker till elin en dag då hon inte har ester hemma och som det är fint väder så vi får ljus å som ingen av oss har nått annat planerat.....ja som ni förstår så kommer detta sammanfalla med Edits 18års dag...... TIDIGAST!

blir nog ett egenfotat foto på endast edit ELLER på Edit och Matilda.


kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...