2009-01-12

Vart tog den vägen?

All snö är borta :-( på EN DAG smälte allting bort, det är kladd kladd kladd ute.... ishalka överallt har de varit idag åxå medans det smällt å även igår åkte jag å tildan runt som bambi på hal is å de är INTE kul för fogarna när man är gravid kan jag berätta för er som itne visste de redan :-)

Innan snön å isen försvann så var det så vackert, kolla här från i lördags :





Solen sken så underbart fint på en frostig buske här utanför så jag sprang ut å snabbfotade lite :-)


Idag har min snälla svärmor varit hit å hjälpt mig storstäda vardagsrummet, å med det menar jag verkligen STORstäda. Alla möbler å ALLT förflyttades oc hdet skurades å donades under, runt och på allting. Vi möblerade även om, även om jag mest pekade å carina bar :-p men vad har man svärmödrar annars till när man är höggravid? ;-)

På kvällssidan har sambon och svärfar även skruvat upp skötbordet (äntligen), en gardinstång och så har de lagat vattenpumpen. Så vi har verkligen fått massor gjort här hemma. Det är mera redo för lek här nere med mer öppna ytor och luftigare överlag liksom, å så är det redo för bebisen uppe förutom spjälsängen men jag ville inte bråka om nå mer för sambon hade tillräckligt att göra å blev på så dåligt humör under tiden ;-)


Det känns iaf lite mera förberett inför ankomsten av nästa familjemedlem och skönt att få det riktigt rent och fräsht på grunden både inför lilla k:s ankomst men även inför min födelsedag på måndag :-)


kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...