2009-01-21

Tilda och Herman

nu ska ni få se min lilla söttös som längtar ihjäl sig efter att bebis ska kika ut. Hon ropar till den genom naveln och visar napparna som ligger vid skötbordet att dem ska du minsan få bebisen när du kommer ut å nappar är väldigt bra tycker tildan så de är klart kullerbyttan ska ha egna.

Vi har ÄNTLIGEN införskaffat en örontermometer, Tildan är sjuk så otroligt sällan å har definitivt inte haft nå problem med rumptermometern så det har hela tiden glömts bort men i lördags när tildan började snora och jag började tänka både på henne och på om bebis skulle komma nu mitt när alla är sjuka så då åkte vi direkt ner på stan å köpte en, det är ju inget som vi tänkt snåla på bara glömt å köpa helt enkelt!

Vad har vi mer avklarat i väntan p åbebis då.... jo just de jag ringde till socialkontoret igår äntligen för å få hem faderskapsbevis papprena som alla som inte är gifta ska skriva på :-) visst är jag ute i god tid :-D

Iaf, över till rubriken, i måndags när ajg fyllde år så var ju Elin här med hela familjen å då fick ju Tildan hålla i Herman själv för första gången :-) Å nått kort tog jag men de fick ju bli ett par snabba med blixt så de är ju inte de bästa kanske :-)



De var ju ganska så matchade iaf :-)

Men ser ni vad långhårig min lilla skrutta är! tänk att hon skulle börja få ltie hårväxt åxå :-D min lilla skallepär...



Den där babysittern har jag rotat fram för ett tag sen för den brukar herman låna när han är på besök å snart ska ju (förhoppningsvis) den användas av lilla K.


kramkram till er alla som är in å läser :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...