2009-01-18

Körslaget

Ja som jag skrev så följer vi körslaget här i våran familj då Bollnäs ju har en egen kör med iår :-) Idag skulle kören spela in lite inför nsäta helgs program så de skulle sjunga å dona på trappan vid tingshustorget här i stan så vi åkte ner för å kika å vi blev riktigt impade över uppslutningen :-) känns jäkligt härligt att de blir sån skön sammanhållning i våran lilla stad och jag fick en typisk "gravidtår" i ögonvrån när de framförde "Gabriellas sång" där i kylan.

Lite halvdåliga kort men jag tyckte de var mysigt att få fota lite:


Några småtjejer upptäckte att de kunde spegla sig:


Tildan älskar "Köööööshhhlaaaget"



nu ska jag jobba lite, sambon vill ha ltie assistans med skärmaskinen :-D å¨den är ju jag expert på ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...