2009-01-20

hittade två LO:s

Jag sitter å beskär lite nya LO:s m.m. som jag gjort till SWE bl.a. å då när jag rensade blend mina mappar med LO:s så hittade jag två LO:s som jag inte visat i bloggen. En som jag skickade in till en av skisserna i tidningen men den skissen var ju med nu i senaste numret tror jag så den behöver jag inte spara på nå längre ;-)

"Koncentration"


å eftersom jag skickat in den till tidnignen så har jag ju skrivit en materiallista så då kan ni ju lika gärna få se den ;-)

Papper:
Kaiser scrapbooking - Elegance - Victoria
Cosmo Cricket - Halfway cafe - Winona
My minds eye - Tres Jolie - Memories - tiny dots/blue
Basic Grey - Sugared - Loved
CS - Bazzil - canvas - Java

Dekorationer:
Tim Holts - Grungeboard
Prima - Sweet n sassy - clueness
SEI - Large brads
Karen Foster - Scrappers floss - Svart
American crafts - minibrads - svarta
American crafts - minibrads - gula
Making memories - Spiral journaling - Noteworthy
Prima - Chatres Lace Blue

Övrigt:Top boss - embossingpulver Guld
3D-lack
Sakura Soufflé -vit
Making memories - Magnetstämplar - rummage
QK - Studio Classic


Den andra gjorde jag för flera månader sen, den var inte till nått särskilt så den har nog bara glömts bort, var itne så nöjd med den heller så kanske därför jag itne reagerat över att den inte visats. Vardagskort som blivit scrappade iaf :-)

"Mini konstnär"



Är snart exakt ett år sen å kolla vad kort hår hon hade :-) min lilla älskling.


Nu längtar Matilda enormt efter att bebisen ska komma, hon fick hålla i Herman igår å även hjälpa till att mata honom :-D sen tjatade hon konstant på Elin att hon skulle få hålla å bära m.m. Elin fick typ dra loss honom ur hennes armar tillslut lilla sötisen :-)


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...