2009-01-19

Grattis

till mig :-)

Ja idag fyller jag år, 25 stycken för å vara exakt, å hemma är jag ;-)

Började dagen med att vara vaken hela natten å vankade runt i huset, sen skjutsade Fredrik Tildan å mig till dagis å sen vidare till mödravårdscentralen för en rutinkoll av magen :-) Superskönt efter en stressnatt för kullerbyttan, kommer en veckouppdatering nå tag med mera ingående "testresultat"


Nu tänkte jag ju mest skriva ett grattis inlägg åt mig själv :-) har sovit bort en stor del av dagen nu och nyss åt jag en rejäl sen lunch med kött å potatis så nu står jag mig ett tag så de räcker nog med smörgåstårtan för min del senare :-)

Har fått ett stort fint kakfat av älsklingen som jag har önskat mig :-) å så ska jag få trådlös uppkoppling här hemma till datorn åxå, vi behöver lite specialare eftersom vi vill ha endel trådlöst å inte endel men ändå bara ett abonemang :-) krångligt är de iaf så därför tar de tydligen lite tid ;-) men när kullerbyttan kommer kan jag nog sitta i soffan å surfa :-p bra ifall jag får igång amningen vet ni ;-)

bjuder på ett foto på mig själv :-)



Nu ska jag hämta snuppan på dagis snart :-) kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...