2009-01-16

Färgutmaning v.3

Nu har en av mina LO.s precis blivit bloggad inne på SWE:s blogg och denna är till en färgutmaning, färgerna man ska inspireras av, de andras tolkningar och vart man ska skicka in m.m. kan ni se om ni går in på SWE. Så här blev iaf min LO:

"V.38"


Gjorde denna LO samma dag som jag och elin fotade dessa magfoton :-) så den var verkligen färsk, det var jättebra att scrappa om den veckan då eftersom det var en väldigt jobbig vecka med mycket förvärkar, lite sömn och mycket oro.

Som ni märker så är jag fortfarande hemma och trampar :-) idag är det 6 dagar till den beräknade dagen :-) just nu mår jag halvkonstigt men de är väl inte så konstigt med tanke på hur stor mage jag bär runt på :-D och den halvdåliga sömnen :-)

//Hanna/Fnyz

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...