2009-01-13

Badbrudar

Ni måste få se nått kort på våra sötisar när de badade i lördags, måste bara kolla vilka foton som jag kan/vill visa med tanke på att de ju inte har några kläder på sig.

Här är det kul att tildan hade bubbelmustach :-D







Visst syns det att de hade kul :-D goskruttan och hennes bästis Ester :-)



Idag var svärmor här igen :-) å nu var det resten av nedervåningen +trappen som fick sig en duvning. Först var jag tvungen å jobba men då tvättade Carina fönstren i köket och hallen under tiden m.m. sen har vi skurat å dammsugit och tom så jag dammsög väggarna i trappen idag för jag har sett att de behövts ett tag. så nu är hela nedervåningen skinande blank och i köket har det kommit upp nya gardiner.

Imorgon är Matilda ledig från dagis, då ska vi först sova lite längre påmorgonen, har fått väcka henne ett par mornar nu så de ska jag inte göra imorrn utan hoppas på att hon kan tänka sig att sova lite längre istället så jag får vila och sen ska vi se om det är nån som vill ha sällskap eller så kanske vi tar tag i övervåningen tillsammans hon å jag :-D fast där uppe är det mest flytta runt lite saker och dammsuga som är viktigast. Å så ska de eg. bytas gardiner men de tar jag när jag orkar.

Nu är fredrik å köper maxmat till middag, jag orkade verkligen inte laga nån middag, var så trött efter två dagar av storstädning och en natt av dålig sömn så då fick han fixa maten = han köper hem nått. Sitter å halvsover här nu av trötthet å har småont i höfter och rygg så sen ska jag bara ligga å vila på soffan hela kvällen :-D


kramar ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...