2009-01-26

26 januari

ja jag kom inte på nån bra rubrik på dagens inlägg då jag egentligen inte har nått speciellt att skriva om. Har väldigt lite jobb att göra idag och Matilda är på dagis, så jaaa jag erkänner jag har lite tråkigt.... ska alldeles strax laga lunch till Fredrik och mig och sen på eftermiddagen blir det liiite mera jobb. Hittills idag har jag endast skickat en order och uppdaterat orderstatus i butiken typ :-p

Efter att jag lämnat på dagis så postade jag ordern, sen åkte jag till Elin å tog en kopp kaffe å myste först med Ester å sen med Herman när han väl vaknade. Matade herman å sen åkte jag hem när de skulle ut å leka i snön.

Funderar på om kanske de kan komma ett paket med saker till butiken idag, har beställt hem lite album å plastfickor å gluedots m.m. i så fall ska jag sätta mig å gå igenom det och uppdatera butiken med nya lagersaldon.


Igår gick vi ut på en kort promenad och jag skottade även liiite snö :-) skönt å kunna röra sig lite igen, förvärkarna har ju typ försvunnit så nu vill jag försöka röra lite på mig, både för att inte gå upp enormt mycket i vikt nu på slutet och för att inte samla på mig så mycket vätska å kanske kanske kanske kan det bidra till att de snart kommer igång nått :-)

Det känns så himla overkligt just nu. det kom ingen bebis?? och alla känningar att jag ska få bebis försvann.....så de blir nog inget? jag kanske går på toaletten en dag å de visar sig att jag varit enormt förstoppad? eller så lägger jag av en stoooooor fis ;-) Känns så sjukt, hela hjärnan är nu inställd på att vi inte fick nån bebis, kan inte ens längre tänka mig att de ska komma en bebis, det ska inte de, av nån anledning är jag helt inställd på att det kommer inte bli ett till barn här, på nå vis kommer de bli så vi inte får våran lilla kullerbytta :-(

Varje kväll gör sig iaf lilla k påmind, då har den övningar för sig i ett par timmar och när en så stor bebis ska dansa rumba i magen så kan jag lova att de både kan göra ont och ila nått hemskt. Men varje kväll så sitter jag bara å vätnar på den där stunden, vet att den kommer och eftersom jag i stort sett inte känner kullerbyttan alls under resten av dygnet så är det viktigt för mig att få känna de rörelserna så jag vet att den mår bra.


Drömde inatt att det var helt slut på fostervatten nu och att man därför kunde se kullerbyttans fot exakt hur den såg ut för det var liksom ett vakum runt kullerbyttan så hela magen var formad runt den. Det var så läskigt och jag var i drömmen helt medveten om att lilla K höll på att dö där inne eftersom den inte lycakdes ta sig ut :-(


Jaja, de sägs ju att vi ska va glada att vi slapp åka in i helgen som var iaf, pga vädret och att det var fullt på bb, men jag vet inte om jag är så glad ändå....


nä nu är de dags för å laga lunch!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...