2008-12-31

10 favoriter 2008

Ja nu har jag rotat i min mapp med LO.s och här kommer min topp 10 layouter 2008. MEN ett par LO.s som inte är publicerade ännu kanske skulle ha fått varit med egentligen :-) men dem får ni vänta på :-p

Utan inbördes ordning:











Helt otroligt så blev det bara 3 layouter med cirkel på :-) å då var det en papperscirkel, en sydd cirkel och en cirkel av brads :-) annars så har jag sådär 1 miljon LO.s från iår med stora cirklar på :-)

Apropå de måste jag räkna hur många LO.s jag gjort iår ;-) så här kommer årets sista scrapbudget. Gjorde en LO ikväll och det blir nog inte mera scrappat imorgon så det här borde vara årets rätta siffror:

Scrapbudget 2008
LO = 25kr
Dubbel LO = 35kr
Altered = 50kr
Kort = 10kr

Hittills:
Lo:s: 129 st
Dubbel Lo: 1 st
Altered: 7 st
Kort: ca 65 st (förmodligen fler)

Sparat fram till 2008-03-13: 4260kr
  
Tog bort "använt qk" för jag orkar inte räkna hur många LOS/kort jag gjort det på ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...