2008-12-12

SWE bidrag

Kom ju på att nu har jag ju lite å visa er :-) de LO:s jag gjorde som ansökan till SWE fick jag ju visa nu, men jag spaaar lite på dem åxå så ni får bara se en :-) Man skulle scrappa en LO efter en egen skiss å jag som älskar att göra skisser hade inte så stora problem med detta :-D

Skissen:


Å så min LO som jag gjorde med material som ajg fick i min CC vinst från Stellas.se helt underbara papper!

"Ul 080811"

Min lilla kullerbytta i magen. Tyckte kärlekspappret i bakgrunden var så bra till dessa bilder, å så ett litet hjärtgem från making memories :-)

jag har stämplat med foamstamps (UL) å vit fluid chalk (pigment ink - frosty white)


om ni skulle göra nått med skissen så lämna gärna en kommentar så jag kan få se erat resultat :-D

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...