2008-12-09

Svar

hihi vad många kommentarer jag fick direkt på mina två inlägg här nedan.

De var bra tips på filtar, den turkosa från micki är underbar och även den rosa men då vill jag vet om ajg får en tjej eller inte först :-) å den turkosa har ju Herman nu så jag tänkte att jag å elin kunde för EN gångs skull köpa olika saker :-p hihi

å mamma
den blåa var min tror jag och den bruna tinas :-D jag tar gärna emot eventuella tjeckiska filtar för då vet jag ju definitivt att Elin inte lyckas köpa en lika :-D haha
Kikade runt lite på allt inne på den tjeckiska sidan, massa mysiga leksaker, svårt å förstå så mycket så de kanske inte går så bra å beställa men de kan ju du göra åt mig annars :-) men jag hittade inga filtar där? eller var jag dålig på å leta kanske?


Sen försökte jag kolla hos Meandi men hittade inga filtar alls :-o nån som kan hjälpa mig???


angående BB-väskan, JAAAA jag hade en låååååååååång förlossning senast så jag är förberedd på det även denna gången även om jag inte tror att de blir lika så är de ju lika bra att vara beredd på det värsta ;-) men bb-väskan kan glömmas hemma sålänge jag har min kamera med mig och extra batterier, det är viktigare än allt annat för de mesta andra löser sig men utan kamera så vägrar jag föda nått barn!


Å frö, det är helt underbart och fantastiskt att både vara gravid och att föda barn, men visst de är mycket som man får lära sig under en graviditet som jag därför glömmer bort att alla inte vet. Jag försöker skriva så att alla ska förstå inte bara de som är gravida samtidigt :-D för hur lätt är de å veta vad det innebär att en bebis är fixerad? eller vad P- är? eller vad foglossning egentligen är? Allt detta visste då inte jag när jag blev gravid. Å mycket visste jag inte förens efter Matilda var född :-) men denna gången känner jag att jag ju har en graviditet och en förlossning i bagaget redan så nu vet jag massor :-p



Just ja, den dyra filten, jag har kollat på ett par butiker å en turkos/brun med ugglor hittade jag för 695kr jag tror det var HÄR. Å sen hittade jag ett par väldans fina men dyra hos Russinet åxå. Jag har kikat tidigare på en brun/orange på lindex för futtiga 129kr men tror den är slut nu :-o för den var iaf underbart fin å mjuk å go åxå :-) fast samtidigt så vill jag ju ha en lite mer "unik" filt :-D haha kräsen är jag å som sagt så denna unge blir utan filt.


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...