2008-12-11

Strössel

För några veckor sedan var det en fotoutmaning eller vad man ska kalla de för inne på SWEbloggen, jag kom direkt på att jag ville foto detta och själva utmaningen var att ha med strössel på sitt foto.

Jag har väntat för å se om de skulle ladda upp nån ny fotoutmaning å om de skulle ladda upp nått urval av de foton de fått in men de håller ju som bäst på att utse massa nya inspiratörer just nu så det är väl vissa anledningar till att det inte är samma punktlighet och energi där inne .-) det vet ju jag hur de är när livet drar ihop sig.

Iaf så ska ni iaf få se mina foton med strössel på :-D "magen i vecka 32"







ja idén att göra ett strösselhjärta kom alltså på engång när jag såg utmaningen å när jag sen var och handlade så såg jag detta hjärtströssel :-) å det vart ju ännumera perfekt. å även om de ser kallt ut med tanke på snön så var det faktsikt plusgrader ute :-) skillnad mot för nu för det bara fortsätter att vräka ner snö på oss här i hälsingland :-)


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...