2008-12-31

Gott Nytt År!

Gott nytt till er alla bloggläsare! Nu börjar snart ett väldigt spännande år i våra liv, ett år där jag ska få träffa mitt andra barn , se hur min fina dotter blir storasyster och även få se hur många andra vänner och bekanta får nya små liv.

Vi har precis ätit en underbar middag som vi tillagade på svärföräldrarnas nya Raclette som de fick i julklapp. Lite senare väntar ett fyrverkeri med 101 skott :-D som Fredrik och jag var och handlade igår. Får se om jag kan lyckas fånga nått på bild.


Väldigt snart kommer vi få se vem det är som gömmer sig här inne.


2008 vart ett år som till största delen handlade om denna graviditet och självklart om Matildas utveckling. Hur hon gått från 2-åring till att snart fylla 3.


Massa kramar till er alla och tack för alla fina kommentarer som jag fått under året som gått.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...