2008-12-28

Flippedippen

Idag kom min pappa och hans fru hit å hämtade upp mig påväg till Borlänge där min syster bor med sin son Filip. Det skulle delas ut julklappar och jag fick en lugn dag med pappa å syster, inte allt för vanligt.

Mosters lilla skrutt Filip träffade jag ganska ofta när han var liiiiten, då var han verkligen mosters lilla älskling, jag är även hans Gudmor. Men numera blir det alldeles för sällan, vi rusar på i våra egna liv på sidan av varandra syster och jag men när vi väl träffas så pratar vi på som att ingenting har hänt. Sen att i stort sett alla hennes "bästa kompisar" har hetat Hanna genom alla tider (förutom en som hette Anna ;-) haha)  men de måste vara nån undermedveten längtan efter sin lillasyster eller vad tror ni ;-) :-p

Här kommer iaf nått foto från dagen så ni ser hur lillkillen ser ut :-D

Här har han fått ett barbapapa-memory i julklapp, Tildan fick ett lika fast av sin farmor å farfar :-)


å så ett där ni även får se min syster, som jag upptäckte blir mer å mer lik våran farmor för varje gång jag ser henne :-D hahahaha, farmor är söt men tina kanske inte vill höra att hon är lik henne iaf :-D



Efter paketöppningen så gjorde vi iordning lite jullunch tillsammans av alla rester som pappa å ann-sofie hade med sig å vid 15 tiden styrde vi kosan mot bollnäs igen.


Kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...