2008-12-23

Dagen före

Ja idag var det som nog ingen missat, dagen före Julafton, alltså den 23 december som dessutom var en "vanlig" vardag vilket endast innebär mer att göra och mer folk överallt.

Jag började dagen hos frisören så jag får vara lite fin till jul :-) sen gick jag i ett par affärer för å hitta en ny fin klänning åt Matilda och jag blev riktigt nöjd med den jag hittade, ni får se sen på julaftons fotona.

Lyckades även få undan de mesta jobbet på förmiddagen, vi åt lunch ute på stan och sen åkte jag till ett ställe för å få tag på den allra sista julklappen som varit slut länge å de har precis fått in den igen så nu kändes de liksom färdigt inteför imorgon på nå vis.


Nu på eftermiddagen/kvällen har vi ätit pankakor, klätt granen och kämpat mot en Tilda som vägrar somna,

Min tomtenissa "hjälpte till"




Men granen blev ju klädd iaf även om jag är helt slut, det ser förjävligt ut i vardagsrummet, tildan vägrar somna och lusten att fira julafton helt plötsligt försvann....men som sagt, nu är ju granen klädd iaf....



God jul på er allihopa :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...