2008-12-30

Årets sista LO?

här kommer en LO jag gjorde igårkväll,förmodligen blir detta årets allra sista layout. Jag scrappade denna till stellas Jubileumstävling som det är sista inskick till ikväll så jag kände att jag har ju faktsikt köpt ett kit så då ville jag skicka in något :-) så de blev som de blev.

Å med en rubrik som halva sverige redan använt, tror de var Anzan som gjort den första som jag såg så de är väl henne jag liftat rubriken från även om även Pylle och Asali gjort varsinna helt underbara LO.s med denna rubrik. ska leta rätt på dem så Här har ni Pylles LO och HÄR har ni Asalis LO.

"Har jag sagt att jag älskar dig idag?"

Inte världens bästa avfotning av den. Iaf så är alla mönstrade papper, den vita cardstocken och de två blommorna från kitet. Rubriken är från mitt eget lager det är "thickers - giggles - creem" och "MM tiny alpha - beige".

Nu ska vi fika lite kaffe :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...