2008-12-13

å allting blev vitt, vitt, vitt!

Ja så känns det nu, sista åren, eller ja ganska många år så har ju snömängden per år bara minska och minskat och minskat även här uppe i södra norrland. Men nu blir vi bortskämda igen, det börjar kännas som min barndoms vintrar i arbrå med stora plogvallar och ihopplogade högar som man kan klättra i.

Matildas små ben pulsar i snön så att hon har snö upp till rumpan, sätter hon sig så försvinner hon nästan :-D Självklart har vi varit ute massor idag även om jag måste vila endel så har vi kunnat leka massor. Självklart har kameran varit med hela dagen :-) så här kommer lite vintriga foton :-)



Såååå nu fick ni lite vintriga foton. Magbilder har jag åxå fotat idag men de får ni se vid annat tillfälle :-)

nu ska jag göra mig iordning för vi är bortbjudna på mat ikväll :-) till Anna med familj


kramar
Tildan har fått låna en mössa av Ester eftersom hennes blev helblöt igår när vi var och hälsade på dem.


Våran trädgård:


Bus i snön


"Bläää" sa jag strax efter ajg fotat henne ätandes snö från pinne :-o


"Lagar mat"


Sjunger:


Fel säsong för gungor :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...