2008-12-15

Allmänt babbel

hejhej, idag blir det allmänt babbel i bloggen :-)

har fotograferat lite idag men det är nog hemligt än, inte från min sida men det är foton som nån annan ska få i julklapp från de som jag fotade typ så är det och man ska ju aldrig vara säker på att "de" inte läser min blogg på nått vis :-) iaf så började dagen med fotografering sen fortsatte det med lunchlagning, sen packade jag ordrar i butiken, å sen hem för att jobba med ett kampanjutskick åt sambons firma.

de var jobb å jobb på eftermiddagen så när klockan närmade sig 15:00 då tildan slutar dagis så fick sambon ta sitt pick å pack å åka till dagis för hämtning för jag satt med tio olika fönster öppna med olika storlekar på loggor och försökte sätta ihop värsta snygga utskicket :-p å de verkar som de blev bra inna nde var klart iaf.

Sedan kom ju tildan hem å då maialde jag ett par kunder, färdigställde kampanjutskicket och gav matilda middag. När fredrik stängde så åkte vi alla tre till Stefan, Maria och Viktor för en fika med både glögg och kaffe :-) 

Hem å la tildan som somnade som en stock efter att ha sprungit runt, runt i viktors stövlar med ett häst-träns runt halsen och ett tag även med en motorsåg i högsta hugg som hon "sågade av" Maria å Stefans vardagsrumsbordsben med :-D de syntes vad hon har fått för uppväxt iaf när hon stod med motorsågen och varvade den och sen var hon tvungen å skruva lite på skriven på den ;-) den kanske gick ltie dåligt ;-)


Nu sotter jag här å hör hur det viiiiner runt husknuten, NEJ det blåser itne men sambon har precis fått igång sin skoter som varit trasig och om ni sett mina tidigare inlägg så vet ni att vi fått ganska mycket snö så nu (kl: elva på kvällen) måste jag snart gå å DRA in honom för sätter man honom på en skoter så hoppar han aldrig av......


Å vad har jag gjort sen tildan la sig? jo jag har pratat en hel massa mad Maria över MSN och så har jag scrappat en LO som nästan är klar :-) men den är till SWE :-D


nu MÅSTE jag äta nått :-o

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...