2008-11-29

Strössel

Hjärnan arbetade på förra veckans fotofredag med Mikaela inne på SWE-bloggen. Uppgiften var att ha med strössel på sitt foto och de foton jag gjorde får ni se om nån dag men här kommer nått inspirationsfoto som ajg tog medans jag "arbetade" med strösslet :-D




Nu ska den här hormonstinna gravida kvinnan ta sin trötta kropp upp till sängen.


Men just de, idag träffade jag Herman åxå :-) satt å hölll honom i minst två timmar i sträck å fick ge honom mat å rapa han å greja, längtar ju inte mindre nu :-D
Hur go å snäll som hellst var han å bara låg där å sov i mina armar å gjorde små miner. Å ester var en sån himla duktig storasyster. Hon klappade så snällt och ville vara med å kika :-D jag hade med mig en storasyster-present åt henne i form av mörkblåa pennor och målarbok :-) den enda färgen som duger i Esters värld :-) köp vad som hellst till henne bara det är mörkblått så har du fått lite poäng hos henne ;-)


godnatt//// ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...