2008-11-11

Scrappat!


Ja igår på scrapträffen så såg de ut som jag scrappade i en rasande fart :-) när sambon kom hem så låg de typ 4-5 LO.s uppradade på bordet och så har jag börjat på ett julkort :-D men de var så att jag hade många LO:s på G som ajg fastnat på som ajg färdigställde eftersom inspirationen äntligen infunnit sig.

Jag gjorde en LO till denna veckas idolutmaning så den får ni se imorgonkväll, å så gjorde jag klart de sista på en LO som är till scraputmaningen så den får ni se om ca 2 veckor :-p men så satte jag även sista handen vid denna LO som inte är till någonting särskilt öht :-)

"Än jag då?"


En lo om när tildan ville ha en kaka och trodde att den som räcktes fram var till henne och hennes arga blickar mot ellen när det var hon som fick kakan. Å jag vet ju inte om ni andra säger "Än jag då?" i de landsändar ni är ifrån men jag säger de iaf :-D de betyder ju alltså typ "men jag då, får inte jag nån?" . Det blev en väldigt pastellig LO med Kraft-papper i basen och mönstrat papper från Making memories - garden party (fram och baksida), jorunalingrutan under rubriken är åxå Making memories från Spiral Journalig - noteworthy.Rubriken är America crafts - thickers - daiquiri. Är så at de mesta av materialet finns eller har funnits hosScrapbookbutiken. även kopparbradsenoch de små bokstäverna (Tiny alpha) är från making memories.


En anna kul sak som jag såg idag var att "mitt" foto var med i våran lokala tidning :-) fotade en kompis lilla tös för ett tag sen som ni kanske minns, Savannah i höstlöven med en pumpa bredvid, ska leta reda på det fotot som de hade publicerat:



Kul iaf att få läsa "Foto: Hanna Larsson" i tidningen :-D


nu ska jag sova :-) imorgon ska det packas ordrar och sen på eftermiddagen är det dags för föräldrautbildningens sista träff av två :-) tråkigt att de var så få träffar egentligen jag skulle kunna gå fler :-)


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...