2008-11-06

:-o


Nu har jag försökt få tag på min BM i över 3 timmar, och det tutar konstgt upptaget, så jag har försökt ringa på alla andra nummer till MVC jag hittar, ALLA tutar upptagna hela tiden, så jag fröskte med sjukhusets växel, hälsocentralens växel, AKUTEN, BVC, spädbarnsverksamheten, ALLA!!!!! tutar konstigt upptagna hela tiden!!!

Det kan inte vara bra om hela sjukhuset och alla instansers telefonväxel ligger nere?? Det som återstår då är att ringa 112 eller förlossningen i gävle :-o å jag hade ju inget så allvarligt på gång, men tänk andra som är ännumer oroliga :-o



Jag skulle mest ringa å rådfråga min bm om en sak, men nu blir jag nervös för alla andras skull. Men får JAG mera ont så ringer jag ju förlossningen å hör iaf men de är ju tine alla som vet vart man ska vända sig om de itne går att nå HC eller akuten elelr nått.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...